divendres, 28 de setembre del 2007

Curs 2007-2008

Em dic Lorena tinc 9 anys vaig a quart curs de l'escola de Vinallop i m'agrada molt estudiar.Abans anava a l'escola de Cubelles al CEIP Vora del Mar.
L'altre col·legi era més gran que aquest. Lorena

Em dic Hèctor tinc 8 anys i faig 3er curs de primària. M'agraden els animals domèstics. Tenim noves mestres i companyes. Hèctor

Em dic Najat i tinc 8 anys. Faig 3r curs. M'agraden moltes coses de l'escola . Abans la nostra escola era molt vella, però ara es nova. Hi ha 4 nenes noves que es diuen Lorena, Laura, Lucia i Hayat . Tambe tenim noves mestres: Montse, Maribel ,Tere , Maria , Maria Pilar , ADEU.

Hola em dic Annabel tinc 9 anys i faig 4t. I m'agrada música i educació física.
I m'agrada molt la classe nova.També han vingut noves mestres. La meva mestra es diu Elena . Annabel